Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Γ.Ε.Λ Κοζάνης, σας ενημερώνει ότι την Τετάρτη 07/02/2018 και ώρα 17:30μ.μ. έως 19:30μ.μ. θα δοθούν οι έλεγχοι επίδοσης του Α΄ τετραμήνου των μαθητών του σχολείου μας στους γονείς και κηδεμόνες.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
