Με αφορμή το πρόσφατο βιβλίο «Πίνοντας καφέ με τον Αριστοτέλη, τον φιλόσοφο της αρετής και της ευδαιμονίας μέσα στην πόλη» από τις εκδόσεις ΑΡΜΟΣ (2024) και συγγραφείς τους Θ. Λάλα και Β. Μπετσάκο, μαθητές/τριες του 1ου Γενικού Λυκείου Κοζάνης υποδέχτηκαν με χαρά τον κ. Μπετσάκο Βασίλειο. Στη κατάμεστη βιβλιοθήκη του σχολείου μας ο συγγραφέας μας μύησε με το πάθος που τον διακρίνει στις ιδέες και τις αξίες του Αριστοτέλη, του «αγαπημένου του φίλου», όπως χαριτολογώντας επεσήμανε. Μια εμπειρία μοναδική για τα παιδιά!
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Λογοτεχνίας Α λυκείου και Ιστορίας Β λυκείου από μαθητές/τριες που διαβάσανε το βιβλίο και γνωρίσανε τις ιδέες του φιλοσόφου. Προσκαλέσαμε, λοιπόν, τον κ. Μπετσάκο Β. για να λύσει τις απορίες που «γεννήθηκαν» με αφορμή το βιβλίο του. Με χαρά ανταποκρίθηκε και τη Δευτέρα 5 Μαΐου 2025 υποδεχτήκαμε τον φιλόλογο-συγγραφέα. Η συζήτηση δεν περιορίστηκε μόνο στο συγκεκριμένο βιβλίο αλλά διατυπώθηκαν ενδιαφέρουσες ερωτήσεις για το μέλλον των ανθρωπιστικών σπουδών, τη σχέση των εφήβων με το διάβασμα, τα χαρακτηριστικά του εμπνευσμένου δασκάλου, τα πολιτεύματα, τη φιλία.
Γνωρίζοντας το απαιτητικό πρόγραμμα και τις υποχρεώσεις του συγγραφέα-φιλολόγου, θα θέλαμε από καρδιάς να τον ευχαριστήσουμε δημόσια για την ανταπόκρισή του στην πρόσκληση, να ευχηθούμε Καλοτάξιδο το βιβλίο και να τονίσουμε πως αδημονούμε για το επόμενο…
Την εκδήλωση χαιρέτησε η κα. Βόντσα Βασιλική, Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Κοζάνης και η Σύμβουλος των Μαθηματικών κα. Μπούτσκου Λεμονιά. Τις ευχαριστώ για την εύστοχη παρέμβαση και την παρουσία τους στο σχολείο μας, καθώς και τον Διευθυντή μας που ενθαρρύνει τις πρωτοβουλίες μου.
Ακόμη, θα ήθελα να ευχαριστήσω και όλους/ες τους μαθητές/τριες που ασπάζονται την αγάπη και το πάθος μου για τη λογοτεχνία και να τους/τις ευχηθώ « Καλή πρόοδο!».
Κλείνοντας θα σας ευχηθώ «Ἒρρωσθε και εὐδαιμονεῖτε!»
Η υπεύθυνη της δράσης
Λάμπρου Αργυρούλα